Branding in één dag

Op 24 maart verzorgt onze Strategy Director Jorge Labadie ‘branding in één dag’ binnen de Beroepsopleiding Fondsenwerving B van de 3F-Academy. Het is een beknopte variant van de veel uitgebreidere leergang strategische merkenbouw voor non-profits.

Voor gerenommeerde organisaties als Greenpeace en Alzheimer Nederland is het logischerwijs het belang in te zien van het strategisch inzetten van de merkelementen en bewust te zijn van de gevolgen hiervan voor de merkwaarde. Echter ook voor non-profits als Stichting Epilepsie Instellingen Nederland (SEIN), Stichting Nusantara, Manifesta Foundation en Utrechts Landschap gaat Jorge in op de belangrijkste merkmodellen, marktonderzoek en merkenbouw, om vervolgens te laten zien hoe non-profits deze kennis in de praktijk te brengen.

Voor Jorge en de non-profitorganisaties is dit een ideale gelegenheid praktijk en wetenschappelijke kennis te combineren in een inspirerende sessie over merkenbouw in de non-profitsector.

Deel dit bericht: