Wij zijn enorm verheugd te kunnen mededelen dat onze allereerste “Branding voor startups”-workshop een groot succes gebleken is. In de CG Venue Amsterdam hebben we afgelopen maandag 27 juni vier uur lang vijf startups meegegeven waarom branding voor startups essentieel is, de communicatie van hun merkelementen zoals logo, merknaam en slogan bloot te leggen, en hun merkpositionering aan te scherpen. Binnen vier uur tijd verfijnden de startups hun one-minute-pitch naar pitches waar 37°Celsius nu met trots aan terugdenkt.
Wij willen de heren van XtraEye, Kookuniversiteit, Recommendr, Flex-Bike en Smartrider van harte bedanken voor hun deelname, inspiratie en enthousiasme. Met effectieve branding kunnen deze startups de potentie om verder te groeien waarmaken. Wij verheugen er ons op met jullie de handen ineen te slaan en jullie hierbij te begeleiden. Dit betekende voor ons de start van een nieuw avontuur; de allereerste, maar zeker niet de laatste workshop “Branding voor startups” is een feit.
Startups en 37°Celsius
De meeste merkgerelateerde keuzes worden genomen in het begin van het bedrijfsbestaan. Als deze keuzes zonder de relevante merkkennis (zoals over het STP proces en merkelementen) kan dit schadelijke gevolgen hebben voor de toekomst van de mogelijkheden van een organisatie. Omdat er niets zo leuk is als samenwerken met ambitieuze startups, slaan we de handen ineen om startups te begeleiden met hun branding.
Wilt u met uw startup ook de nodige stappen vooruit maken en uw positie in de markt versterken? Bekijk dan onze brochure van Branding voor startups voor meer informatie of neemt contact met ons op.