HurryQ wint demo day 2017

Van Line Killer naar HurryQ

In het teken van de minor entrepreneurship was gisteravond, donderdag 2 februari, het afsluitende event de Demo Day. Aan het begin van de reis naar een volwaardige startup hebben wij in september alle studenten van de minor een workshop gegeven over het toepassen van branding voor startups. En het was heel erg mooi om te zien hoe ver deze gedreven studenten zijn gekomen in een half jaar tijd. Zo hadden de enthousiaste founders van HurryQ allereerst ingezet op de merknaam Line Killer, maar gelukkig besloten ze hier na onze workshop verandering in aan te brengen. Met de naam HurryQ hebben ze daarmee gekozen voor een kortere en pakkendere naam voor hun concept om de lange rijen weg te werken.

Inmiddels kan wel gesteld worden dat ze op een meer dan goede weg zijn, met een samenwerking met Madame Tussauds en het Van Gogh museum. Eigenlijk zouden we kunnen stellen dat op dit moment de potentiële klanten voor HurryQ in de rij staan, het kan verkeren. Wij zijn er trots op dat wij een beetje hebben kunnen bijdragen aan het succes van deze innovatieve service. Met veel vertrouwen zullen wij het toenemende succes van HurryQ blijven volgen.

Deel dit bericht:
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.