Internationale finale L’Oréal Brandstorm 2016

La Roche-Posay L’Oréal Brandstorm 2016 internationale finaleWij zijn bijzonder verheugd voor de internationale finale van de L’Oréal Brandstorm 2016, die vandaag in Parijs van start is gegaan. Na derde en tweede geworden te zijn de afgelopen jaren, heeft het Young Team nu de nationale finales van de L’Oréal Brandstorm 2016 en zal de Amsterdam Business School vertegenwoordigen in Parijs bij de Internationale Finale. Dit jaar moesten deelnemers een all-round strategie bedenken voor het huidverzorgingsmerk La Roche-Posay. Voor de allereerste keer zal dus ons Young Team namens Nederland gaan deelnemen, onder begeleiding van Roger Proppers en onze eigen Jorge Labadie. Namens heel 37°Celsius brand consultancy wensen wij ze veel succes, maar bovenal een ervaring om van te genieten!

La Roche-Posay en 37°Celsius

La Roche-Posay is een van gespecialiseerde huidverzorgingsmerken van L’Oréal Group. Dit merk stond in de L’Oréal Brandstorm van 2016 centraal, waaraan meer dan tienduizend studenten uit 43 landen meedoen. L’Oréal organiseert deze megagrote studentencompetitie om nieuw talent te rekruteren. Via de Brandstrom vinden jaarlijks honderden studenten hun weg naar deze innovatieve werkgever. La Roche-Posay, het paradepaardje binnen de ‘sensitive slincare’- lijn, ontwikkelt huidproducten speciaal voor mensen met een gevoelige huid. De unieke producten zijn gebaseerd op thermaal bronwater en zijn in Nederland alleen verkrijgbaar in de apotheek. Met behulp van ProBAR® heeft 37°Celsius de merkpositie van La Roche-Posay in Nederland onderzocht. Lees hier meer over de case van La Roche-Posay.

Deel dit bericht:
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.