Complex problems demand simple solutions.

37°Celsius maakt merken duurzaam relevant

De Bibliotheek BiblioPlus

Biblioplus is met bijna 600.000 bezoekers per jaar en ruim 31.000 leden de grootste publieke en culturele instelling in het land van Cuijk en Maasduinen. Het is een regionale bibliotheekorganisatie die actief is op het gebied van lezen, leren en informeren.

Achtergrond

Om passend te blijven bij de markt en de tijdsgeest had Bilioplus behoefte aan een herpositionering

BiblioPlus-logo

“37°Celsius heeft onze Bibliotheek uitstekend geholpen met het proces van herpositionering. Met de ProBar-tool hebben we snel zicht gekregen op de staat van ons merk op alle dimensies van de Keller-piramide. Daarna hebben we in een inspirerende workshop de beoogde herpositionering verbonden met de woorden en taal die binnen onze organisatie authentiek aanvoelt. Jorge heeft het vermogen om vanuit de merktechniek samen met jou als klant op zoek te gaan naar de unieke, positief onderscheidende kwaliteit van je organisatie.””

Cyril Crutz
Directeur en bestuurder Biblioplus

Duurzaam resultaat

De resultaten van het onderzoek in combinatie met het vinden van de unieke, positief onderscheidende kwaliteit van je organisatie Biblioplus heeft gezorgd voor een strategisch scherpe herpositionering. Een herpositionering welke de basis vormt van de verdere marketingcommunicatie.