Welke indruk en associaties heeft je doelgroep bij jouw merk? En hoe onderscheidt dit je van je concurrentie? 37ºCelsius heeft een methode van merkimago onderzoek ontwikkeld om dit volledig in kaart te brengen.
37ºCelsius heeft een methode van merkimago onderzoek ontwikkeld dat in kaart brengt hoe jouw merk leeft bij jouw doelgroep: ProBAR®. Een unieke methode waarmee kwalitatief onderzoek naar je merk ook gekwantificeerd kan worden, waardoor diepgaand inzicht wordt verkregen. Het opbouwen van een sterk, uniek en herkenbaar merkimago helpt om de associaties van je merk te versterken: vooral in dit digitale tijdperk – waarin concurrentie om de aandacht van de consument moordend is – kan een sterk merkimago doorslaggevend zijn.
Wij kunnen je helpen met uiteenlopende merkgerelateerde uitdagingen zoals:
Onze brand consultants helpen natuurlijk ook met jouw persoonlijke vragen die wellicht net iets afwijken van hierboven genoemde voorbeelden. Twijfel je bijvoorbeeld over jouw logo of gekozen merknaam? Ook dan kunnen wij vrijblijvend sparren!
Branding staat aan de bron van alle communicatie-uitingen van jouw merk. Branding kan bijvoorbeeld ingezet worden voor het verbeteren van jouw huisstijl, logo, website en social mediakanalen. Ook kunnen jouw communicatie-uitingen worden getoests op het overbrenden van de branding strategie.
We hebben het ProBAR® merkimago onderzoek gekoppeld aan het merkmodel van Keller, dat aangeeft hoe je stap voor stap Klantgedreven Merkmeerwaarde bouwt. We meten de verschillende KPI’s voor merkenbouw, van bekendheid, naar associaties, via attitude naar resonantie. Je weet dan niet alleen hoe het op elk van deze KPI’s scoort, maar we kunnen via regressieanalyses ook laten zien hoe je deze scores kan verbeteren. Optioneel kan 37ºCelsius ook een benchmark geven op basis van meer dan 50 eerder onderzochte merken.
Wij geloven dat merkwaarde alleen vrijblijvend is, als je deze bouwt op een stevig fundament. Door middel van meer dan twintig jaar onderzoek naar de essentie van merken, zijn wij in staat om feilloos de sterke en zwakke kanten van merken bloot te leggen.
Boek nu een gratis intakegesprek!