Onderzoek

Het zoeken en vinden van de essentie, daar is het u en mij om te doen. We zoeken op, boven, in en onder, totdat we de merkessentie van uw organisatie hebben gevonden en kunnen vastpakken. Onderzoek volgens 37°Celsius kenmerkt zich door:

Nieuwsgierigheid
Nieuwsgierig naar wat uw mensen beweegt en naar wat uw organisatie succesvol maakt of heeft gemaakt. We willen weten hoe ‘het zit’ en werk graag met mensen die dat ook willen weten. Dat levert nieuwe inzichten op en leidt tot voortschrijdend inzicht en mentale groei.
Objectiveerbaarheid
Het is belangrijk een zo objectief mogelijk beeld van de werkelijkheid te vormen. We moeten achterhalen wat nu het probleem is of de uitdaging waar we voor staan. We moeten het ontdoen van alle emoties, alle voorop gezette ideeën en van alles wat al geprobeerd is, maar (toen) niet werkt(e).
Fundament
Er wordt vaak naar onze mening gevraagd, want ‘u bent toch de expert’. Maar het gaat erom gezamenlijk een fundament te leggen op basis waarvan onderbouwde beslissingen kunnen worden genomen. Dit helpt bij de creatie van draagvlak binnen de organisatie, in de gehele breedte.

Onderzoeksproducten

37°Celsius maakt gebruikt van verschillende onderzoeksproducten. Waaronder:

ProBAR
Dit merkanalyse-instrument geeft inzicht in de sterkten en zwakten van uw merk.
Lees meer over ProBAR.
BrandSWOT
In het verlengde van ProBAR geeft dit oplossingsrichtingen voor verbetering. Het geeft op vergelijkbare wijze als de bekende SWOT-analyse handvatten bij de verbetering van uw merkprestaties.
Brand Fit
Bij interne en externe stakeholders wordt door middel van kwalitatief onderzoek vastgesteld wat de uitdagingen en barrières voor merkgroei zijn.
Brand Check© (geeft overzicht over van brand performance indicators) en Brand Tracker© (volgt de brand performance op de voet).
We informeren u graag uitgebreid over de werkwijze en mogelijkheden van deze onderzoeksproducten.

Wat doet 37°Celsius verder op gebied van onderzoek?

In samenwerking met de Amsterdam Business School (UvA) doen wij onderzoek naar de toepassing van vrije associatie in merkonderzoek. Dit levert onder andere een continue verbetering van het onderzoeksinstrumentarium op en toont wetenschappelijk aan in welke mate vrije associatie andere en betere inzichten oplevert ten opzichte van klassieke onderzoeksvormen. De insteek daarbij is steeds dat het onderzoek tot betere beslissingen moet leiden.

Deel dit bericht:
  • E-mailadres
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.