Complex problems demand simple solutions.

37°Celsius maakt merken duurzaam relevant

Guus Osse

Over Guus

Hé hallo! Weer een nieuw gezicht bij Celsius! Ik ben Guus, woonachtig in Amsterdam, 25 jaar en loop nu een stage bij 37ºCelsius als Brand Consultant.

Van thuis uit heb ik 3 broers, een gezin van 6 dus. Dit was altijd drukke boel, altijd rumoer, (bijna) altijd gezellig. Ook heb ik van jongs af aan op teamsporten gezeten en ben ik veel betrokken geweest bij verenigingen en zomerkampen. Kortom, ik was voortdurend onder de mensen.

Dit prikkelde mijn interesse in de mens en in het menselijk gedrag. Vandaar dat ik in 2016 ben begonnen met de studie Psychologie. Enorm interessant en het was enorm toepasbare theorie voor bij mensen om me heen, maar na een jaar klikte het voor mij toch niet helemaal. Psychologie was iets te zweverig, daarom ben ik vervolgens de bachelor Bedrijfskunde gestart en heb ik daarna gekozen voor mijn huidige master, Marketing aan de VU Amsterdam.

Ik zie marketing, inclusief branding, namelijk als de psychologie van het bedrijfsleven, als het denkproces van de consument. Waarom ziet je consument jouw bedrijf op deze manier? Hoe kan je de consument duidelijk maken van jouw toegevoegde waarde? En welke emoties brengt jouw merk naar boven bij de consument?

Verder ben ik, zoals vele andere, op zoek gegaan naar nieuwe hobby's tijdens de lockdown. Ik hou wel van strategische spelletjes, in de vorm van sport, bordspel of op de computer. Uiteindelijk ben ik uitgekomen op schaken. Het perfecte tijdverdrijf, de potjes duren lang, je kan het doen vanuit het comfort van je huis en het is nog leerzaam ook. Een enorm strategisch spel, waar je elke zet goed moet uitdenken en een onschuldige zet op de lange termijn veel gevolgen kan hebben.

Tijdens een inhousedag ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met Celsius. Dit bleek voor mij de perfecte combinatie tussen marketing en strategie. Ik was meteen enthousiast en dit gevoel bleek insgelijks, want niet veel later kreeg ik een berichtje van Milou of ik op gesprek wilde komen. En zo geschiedde…

Guus Osse
  • E-mailadres
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.