37°Celsius werkt brutally honest.

Een sterk merk is 37°Celsius, de temperatuur van het menselijk lichaam. En net als ieder mens heeft ieder merk sterke en minder sterke kanten. Onhandigheden die problemen veroorzaken. Door dit te erkennen, kunnen we kwetsbaarheid omzetten in kracht. Dat vraagt om het maatwerk waar 37°Celsius goed in is.

Wat we doen

Om tot brutally honest brands te komen hanteert 37°Celsius een brutally honest werkwijze. Ons eigen ProBAR© onderzoekstool sluit daarop aan. Een unieke methode die onverbloemd laat zien wat je doelgroep van je merk vindt. Maar ook op het gebied van merkarchitectuur strategieën, merkidentiteit, merkpositionering en merkimago geven wij brutally honest advies.

En wat is een merk zonder merkambassadeurs? 37°Celsius helpt bij het creëren van interne draagkracht voor een gefundeerde merkkoers. In de marketingcommunicatie zijn wij de ideale partner voor het bewaken van het merk bij de interne- en externe uitrol. 

Hoe blijf je dicht bij jezelf maar ook relevant in de toekomst?

Hoe wil je gezien worden, rekening houdend met wie je bent en jouw doelgroep?

Hoe ziet de doelgroep jouw merk? Waar kun je op (blijven) inspelen?

Heb je een nieuw merk nodig om een ander segment te bedienen?

Welke structuur hanteer je bij het beheren van verschillende merken?

Hoe we het doen

Brutally honest werkwijze

We zeggen waar het op staat, ook als dat minder leuk is om te horen. Want alleen eerlijke feedback helpt een merk verder.

Een merk is net een mens

We bouwen niet alleen merken, maar ook relaties. Verbinding en vertrouwen staan voor ons centraal.