Complex problems demand simple solutions.

37°Celsius maakt merken duurzaam relevant

Merk identiteit

Hoe blijven we dicht bij ons zelf maar ook relevant in de toekomst?

Wat is merkidentiteit? Hoe bepaal je de kern ervan en zorg je dat deze relevant blijft op de lange termijn? 37°Celsius heeft een merkmodel ontwikkeld dat concreet, toegankelijk en wetenschappelijk onderbouwd is, ter behoeve hiervan. Merkidentiteit zien wij als de eerste stap en fundament binnen dit model, en is voor onze klanten het startpunt.

Als eindpunt staat het beeld dat je wil uitdragen als organisatie, dat uiteraard moet corresponderen met wie je bent. Bij het kijken naar wie je bent zijn begrippen als missie, visie en merk- of kernwaarden welbekend binnen de lokale marketing- en communicatie-afdeling. Veelal minder bekend is met welke methodes deze bepaald kunnen worden. Onze klanten merken vaak dat er ooit is opgeschreven wie je bent en wat je drijft, maar dat de essentie van zo’n identiteit nooit bedrijfsbreed is bediscussieerd of op een structurele manier is gevormd.

Wij staan je bij met dit proces, met onze eigen interview methods, workshop-sessies en uitgebreide theoretische & praktische kennis opgebouwd uit meer dan 20 jaar merk-ervaring. Wil jij ook tot de kern van jouw merkidentiteit komen? En deze relevant houden op lange termijn? Gebaseerd op onderzoek binnen de organisatie helpen we je met de ontwikkeling van een scherpe, aansprekende en duurzame merkidentiteit. Geïnteresseerd? Meld je hiernaast aan voor een vrijblijvend intakegesprek.

Apgen-logo
Bueno-Brothers-logo
BSvL-logo
GITP-logo
ICS-logo
Predator-logo
Anelstart-logo
Somention-logo
TUDelft-logo