De eerste podcast van Werken aan Merken is live!

Na ruim 20 jaar werken aan en met aansprekende merken, is het tijd om de opgebouwde kennis van 37°Celsius met een breder publiek te delen. Want een merk bouwen is leuk! Maar je moet wel weten wat je doet, wat werkt en wat niet. Vandaag ging de eerste podcast van “Werken aan Merken” van 37°Celsius live. Dé brutally honest podcast over branding waarin we merken onderbouwd afbranden en aanprijzen, het laatste nieuws op merkgebied aan bod komt, merken ontleed worden en startups te gast komen.

Jorge Labadie en Milou Wolda gaan in gesprek over branding, hoe kleine en grote merken hun problemen aanpakken en hoe wij zelf kijken naar branding, in de breedste zin. We bespreken we het laatste nieuws op merkgebied, op de 37°Celsius manier: brutally honest en met veel plezier! In vier verschillende rubrieken: roast & praise, gebrand op kennis, doctor brand en valse start komt onze kennis tot leven.

werken aan merken de podcast

Merken bespreken in vier rubrieken

In het eerste deel ‘roast & praise’ richten we ons op twee merken. En zoals de naam al weggeeft, één wordt aangeprezen, de ander afgebrand. In de tweede rubriek ‘gebrand op kennis’ duiken we de wetenschappelijke literatuur in. Zo nemen we je in de eerste aflevering mee in het topic ‘underdog branding’. Vervolgens behandelen we verschillende elementen om een merk gezond te houden in de rubriek ‘doctor brand’. Hoe kies je bijvoorbeeld een goede merknaam? Waar moet dat aan voldoen? In de laatste rubriek, ‘valse start’ nodigen we een startup uit om te praten over hun merk. Maar in deze aflevering leer je meer over de start van 37°Celsius. Want waar komt die naam eigenlijk vandaan?

Je kunt de Werken aan Merken podcast nu bekijken op YouTube of beluisteren op Spotify. En het goede nieuws is; er komen meer podcasts aan! Dus heb je een vraag, opmerking of wil je zelf aanschuiven in onze podcast vanuit je startup? Stuur ons een berichtje!

Deel dit bericht: