Winnaars van de L’Oréal Brandstorm 2016

lorealSupertrots zijn we op ons La Roche-Posay Team Young van de UvA. Met de insteek om het merk La Roche-Posay aan te laten slaan bij jongere doelgroepen creëerde Team Young de hashtag #betterlifestories en bedacht een marketingcampagne om . Nadat het UvA-team derde en tweede geworden waren de afgelopen jaren, heeft het Young Team dit jaar de nationale finales van de L’Oréal Brandstorm Nederland 2016 gewonnen en zal de Amsterdam Business School vertegenwoordigen in Parijs bij de internationale finale in juni. Gefeliciteerd Willem, Michelle en Vivian!

La Roche-Posay en 37°Celsius

La Roche-Posay is een van gespecialiseerde huidverzorgingsmerken van L’Oréal Group. Dit merk stond in de L’Oréal Brandstorm van 2016 centraal, waaraan meer dan tienduizend studenten uit 43 landen meedoen. L’Oréal organiseert deze megagrote studentencompetitie om nieuw talent te rekruteren. Via de Brandstrom vinden jaarlijks honderden studenten hun weg naar deze innovatieve werkgever. La Roche-Posay, het paradepaardje binnen de ‘sensitive slincare’- lijn, ontwikkelt huidproducten speciaal voor mensen met een gevoelige huid. De unieke producten zijn gebaseerd op thermaal bronwater en zijn in Nederland alleen verkrijgbaar in de apotheek. Met behulp van ProBAR® heeft 37°Celsius brand consultancy de merkpositie van La Roche-Posay in Nederland onderzocht. Lees hier meer over de case van La Roche-Posay.